Lifting brzucha po ciąży. Zobacz, jak poprawić wygląd brzucha bez skalpela i bólu!

Ciąża to jeden z piękniejszych okresów w życiu kobiety, co nie zmienia faktu, że zmienia ciało nie do poznania. Szczególne zmiany po ciąży zachodzą na naszym brzuchu, który staje się wiotki i pokryty szpecącymi rozstępami. Ćwiczenia i kosmetyki pielęgnacyjne często okazują się nieskuteczne w walce z obwisłym brzuchem po ciąży. Czy istnieje skuteczny sposób na poprawę wyglądu ciała po ciąży i porodzie? Tak, w naszej klinice jest to bezinwazyjny i bezbolesny lifting Ultraformer III. Przedstawiamy wszystkiego jego zalety!

Lifting brzucha bez skalpela i bólu

Największą zaletą liftingu brzucha wykonywanego przy pomocy technologii ultradźwięków jest wysoka skuteczność w połączeniu z ograniczonym do minimum ryzykiem bólu czy niepożądanych skutków ubocznych. Bezinwazyjny lifting przynosi porównywalne efekty do tradycyjnej operacji plastycznej, jednak nie naraża przy tym pacjenta na uciążliwe dolegliwości bólowe, długi okres rekonwalescencji czy pozostawienie szpecących blizn. Wszystko odbywa się w sposób bezpieczny i komfortowy. Dla niektórych naszych pacjentów procedura zabiegowa Ultraformer III, podczas której zogniskowana fala ultradźwiękowa podgrzewa tkankę na różnych głębokościach skóry, okazuje się nawet całkiem przyjemna.

Jak ujędrnić brzuch po ciąży? Efekty widoczne już po pierwszym zabiegu

Jeżeli zależy nam na tym, aby skutecznie ujędrnić brzuch po ciąży i uzyskać błyskawiczne efekty liftingu, zabieg z wykorzystaniem ultradźwiękowej technologii HIFU będzie idealnym rozwiązaniem. Pierwsze efekty, w postaci obkurczonej i ujędrnionej skóry na brzuchu, będziemy mogli zauważyć już po pierwszym wykonanym zabiegu, a rezultaty te będą się dodatkowo umacniać wraz z upływem czasu. Ultraformer skutecznie pobudza do syntezy włókna kolagenowe, które odpowiadają za regenerację skóry i poprawiają uzyskane efekty.

Lifting brzucha ultradźwiękami – jakie jeszcze zalety ma ta metoda?

Lifting brzucha przy pomocy technologii HIFU to nie tylko możliwość poprawy wyglądu ciała bez skalpela i bólu, lecz także wysokie bezpieczeństwo przeprowadzanego zabiegu. W porównaniu do pozostałych metod ujędrniania skóry, zabieg ultradźwiękami wiąże się z krótszą listą przeciwwskazań oraz możliwych skutków ubocznych. W odróżnieniu np. od laseroterapii zabiegi Ultraformerem można wykonywać przez cały rok, bez względu na poziom nasłonecznienia. Oczywiście, bezpośrednio po zabiegu skóra może być m.in. lekko zaczerwieniona, ale po skończonej terapii pacjent może bezpośrednio wrócić do swojej codziennej aktywności.

Co z rozstępami po ciąży?

Technologia ultradźwięków w urządzeniu Ultraformer III została dostosowana przede wszystkim do redukcji problemu nadmiernie wiotkiej i obwisłej skóry. Nasi specjaliści są jednak w stanie zaoferować również szereg zabiegów likwidujących szpecące rozstępy po ciąży. Możemy zaliczyć do nich m.in. laseroterapię przy pomocy lasera frakcyjnego CO2, mikrodermabrazję czy karboksyterapię z wykorzystaniem dwutlenku węgla.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zabiegu Ultraformer III? Informacje znajdziesz na stronie: https://klinikamelitus.pl/dermatochirurgia/ultraformer-iii/